
Woj. dolnośląskie


Woj. kujawsko-pomorskie


Woj. lubelskie


Woj. lubuskie


Woj. łódzkie


Woj. małopolskie


Woj. mazowieckie


Woj. opolskie


Woj. podkarpackie


Woj. podlaskie


Woj. pomorskie


Woj. śląskie


Woj. świętokrzyskie


Woj. warmińsko-mazurskie


Woj. wielkopolskie


Woj. zachodniopomorskie



- Będzin
- Bielsko-Biała
- Bydgoszcz
- Brwinów
- Chojnice
- Chorzów
- Cieszyn
- Czeladź
- Dąbrowa Górnicza
- Gliwice
- Gdańsk
- Inowrocław
- Gdynia
- Góra Kalwaria
- Grodzisk Mazowiecki
- Jelenia Góra
- Kartuzy
- Konin
- Katowice
- Konstancin
- Kraków
- Łask
- Łódź
- Milanówek
- Nadarzyn
- Otwock
- Pabianice
- Piaseczno
- Piastów
- Piotrków Trybunalski
- Płock
- Podkowa Leśna
- Pruszków
- Poznań
- Słupca
- Sopot
- Sosnowiec
- Tarnowskie Góry
- Toruń
- Tychy
- Warszawa
- Wejherowo
- Wrocław
- Zawiercie
- Zduńska Wola
mobile ENGLISH Płock
Dane biura Cennik OfertaDane biura
Biuro obsługi Klienta
Email:
plock@mobileENGLISH.pl
Kontakt telefoniczny:
513-271-727
manager Klienta
Monika Szymańska
Sprawdź cennik
Dane do przelewu
Bank: Bank: MultiBank
Numer konta: 23-1140-2017-0000-4302-1289-8665
Dane do faktury
Tłumaczenia i nauka języka angielskiego Monika Szymańska
ul. /
NIP: 7511702037
REGON: 160360757
Opis placówki
mobile ENGLISH
Angielski z dojazdem to szkoła językowa w Płocku. Prowadzimy kursy i korepetycje z języka angielskiego, szkolenia dla firm, kursy businessEnglish w Płocku
. Oferujemy kursy indywidualne z dojazdem do domu lub firmy. Angielski dla dzieci z mobile ENGLISH kids to wyjątkowe zajęcia dla najmłodszych. mobile ENGLISH individual to kursy indywidualne dla młodzieży i osób dorosłych; matura angielski, konwersacje.Wypełnij formularz kontaktowy:
Cennik

Zajęcia indywidualne

Szkolenia biznesowe

Zajęcia dla dzieci
ZAJĘCIA INDYWIDUALNE
Zajęcia 60-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
1 | 60 PLN | 60 PLN |
2 | 75 PLN | 37.5 PLN |
3 | 85 PLN | 28.33 PLN |
4-6 | 100 PLN | - PLN |
7-12 | 130 PLN | - PLN |
Zajęcia 90-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
1 | 70 PLN | 70 PLN |
2 | 85 PLN | 42.5 PLN |
3 | 95 PLN | 31.67 PLN |
4-6 | 120 PLN | - PLN |
7-12 | 140 PLN | - PLN |
Zajęcia 120-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
1 | 90 PLN | 90 PLN |
2 | 110 PLN | 55 PLN |
3 | 125 PLN | 41.67 PLN |
4-6 | 140 PLN | - PLN |
7-12 | 160 PLN | - PLN |
SZKOLENIA BIZNESOWE
Zajęcia 60-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
1 | 75 PLN | 75 PLN |
2 | 90 PLN | 45 PLN |
3 | 100 PLN | 33.33 PLN |
4-6 | 110 PLN | - PLN |
7-12 | 120 PLN | - PLN |
Zajęcia 90-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
1 | 85 PLN | 85 PLN |
2 | 100 PLN | 50 PLN |
3 | 110 PLN | 36.60 PLN |
4-6 | 130 PLN | - PLN |
7-12 | 150 PLN | - PLN |
Zajęcia 120-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
1 | 100 PLN | 1001 PLN |
2 | 120 PLN | - PLN |
3 | 130 PLN | 43.33 PLN |
4-6 | 150 PLN | - PLN |
7-12 | 160 PLN | - PLN |
ZAJĘCIA DLA DZIECI
Zajęcia 60-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
1 | 60 PLN | 60 PLN |
2 | 75 PLN | 37.5 PLN |
3 | 85 PLN | 28.3 PLN |
Zajęcia 90-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
1 | 70 PLN | 70 PLN |
2 | 85 PLN | 42.5 PLN |
3 | 95 PLN | 31.60 PLN |
Zajęcia 120-minutowe:
Liczba osób: | Koszt 1 zajęć: | Koszt 1 zajęć / 1 osobę: |
W przypadku dalszego lub utrudnionego dojazdu możliwe jest doliczenie dodatkowej opłaty na dojazd do Klienta.
Oferta
Język angielski
Najczęściej, kiedy wybierasz nauczyciela angielskiego, musisz wybierać między młodszym, mniej doświadczonym lektorem, a tutorem z olbrzymim doświadczeniem. Na pierwszy rzut okaz wybór jest oczywisty – lepiej wybrać tego nauczyciela, który angielski zna lepiej. Jednak okazuje się, że nie zawsze bardziej doświadczony nauczyciel to lepsza opcja – młodzi lektorzy nie są jeszcze „skażeni” nawykami, są bardziej otwarci na innowacje, często z większą łatwością zarządzają programami i są bardziej elastyczni. Oczywiście te cechy posiadają także niektórzy doświadczeni lektorzy, ale dla tych o mniejszym doświadczeni są one niemal przyrodzone.
Młody nauczyciel może wykazywać się bardzo dobrą znajomością języka. Proszę pamiętać, że doświadczenie w używaniu języka i doświadczenie w jego nauczaniu to dwie zupełnie różne rzeczy. Wielu młodych lektorów przez wiele lat przebywało za granicą, gdzie uczyło się praktycznych zastosowań języka, natomiast lektorzy, by tak rzec, dojrzalsi, skupiali się już na nauczaniu, więc w pewnym stopniu mieli oni prawo popaść w rutynę.
W zależności od potrzeb możesz skorzystać z pomocy bardziej doświadczonego lektora albo takiego, który nieco swobodniej żongluje poszczególnymi programami. Bo tak naprawdę ważne jest to, żebyś był w stanie nawiązać dobry kontakt z lektorem, który chce uczyć i umie przekazywać wiedzę. Każdy z nauczycieli ma nieco inny styl pracy i to samo w sobie nie powinno być problemem, ponieważ przecież tak samo słuchacze bywają różni, bardziej otwarci na nieco inne metody nauczania.
Dobra szkoła językowa zatrudnia lektorów, którzy po prostu potrafią uczyć. Ich wiek czy wielkość doświadczenia to nieco inny problem – doświadczenie bowiem nie zawsze idzie w parze z umiejętnością nauczania, a to ona musi być najważniejsza. Druga ważna sprawa to poprawność: angielski lektora musi być idealny, ponieważ każdy błąd zostanie powielony przez uczniów, a to byłoby już poważne przewinienie ze strony szkoły, która takiego lektora zatrudnia.
Nauczyciel jest w istocie producentem usługi – kimś, komu płacimy za usługi. I tutaj pojawia się wiele ważnych wątpliwości dotyczących wyboru owego producenta. Można skorzystać z usług osób, które z prawnego punktu widzenia działają nielegalnie, albo iść do szkoły na języka angielski. Można wybrać lektora z różnym doświadczeniem, dorobkiem, z zupełnie różnymi preferencjami co do wyboru sposobu nauczania, można też popełnić sto różnych błędów, które sprawią, że wybór można będzie określić jedynie jako kiepski.
Nie wolno w tym całym zamieszaniu wybrać tylko dwóch typów nauczyciela: takiego, który nie zna dobrze angielskiego lub takiego, który nie chce uczyć. Znajomość języka angielskiego, potwierdzona wieloma certyfikatami i doświadczeniem, to coś, w co musisz uwierzyć (bo przecież jeśli sam dopiero się uczysz, to nie będziesz umiał ocenić umiejętności innych), natomiast co do chęci nauczania – już pierwszy język angielski z nowym nauczycielem da Ci odpowiedź na to pytanie. Tak naprawdę to liczy się umiejętność nawiązania kontaktu ze słuchaczami – wiadomo, charaktery i nauczycieli, i słuchaczy, mogą być bardzo różne, ale jeśli tylko uda się nawiązać nić porozumienia, to nauka od razu będzie zdecydowanie skuteczniejsza.
Oczywiście duże znaczenie ma zgromadzone doświadczenie. Nauczyciele w procesie kształcenia i jeszcze później także zdobywają wiedzę i umiejętności, które mogą być decydujące dla efektywności ich programów nauczania. Zadaniem dyrekcji szkoły jest wybranie takich lektorów, którzy dobrze znają angielski i wykazują się wymaganym doświadczeniem. Dzięki temu słuchacze szkoły mogą być pewni, że w danej szkole zawsze trafią na odpowiednio przygotowanego nauczyciela. Rzecz jasna nie on sam będzie odpowiadał za skuteczność lekcji, bo jeśli nauczyciel chce i umie uczyć, ale słuchacze nie podzielają jego zapału, to efekty dalej będą mizerne. Skup się więc na wyborze dobrej szkoły – tam nie zatrudniają lektorów przypadkowych, więc masz pewność, że trafisz na kogoś, kto angielski zna, rozumie i swoją wiedzą chce się dzielić.






